Instytut Różnorodności językowej Rzeczpospolitej

Praca w IRJR

Zatrudnimy specjalistę lub specjalistkę ds. księgowych na 1/2 etatu

Dziękujemy za zainteresowanie. Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone bez rozstrzygnięcia w zakresie zatrudnienia.

Poszukujemy specjalistki lub specjalisty ds. księgowych na 1/2 etatu. Jeśli spełniasz warunki i chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole, wyślij do nas mailem swoje zgłoszenie, tj.: CV wraz ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 31 lipca 2025 roku.

Poniżej przedstawiamy wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”

Uprzejmie informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami lub kandydatkami, którzy/-re w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom.

Obowiązki służbowe w zakresie księgowym:

  1. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych;
  2. Ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym tj.: faktur, rachunków, delegacji, wyciągów bankowych;
  3. Obsługa księgowa i sprawozdawczość dot. otrzymywanych przez instytut dotacji;
  4. Uzgadnianie kont księgowych i weryfikacja sald;
  5. Przygotowanie i wprowadzanie płatności oraz monitorowanie przepływu płatności;
  6. Bieżąca kontrola stanu rozrachunków;
  7. Prowadzenie ewidencji i amortyzacji majątku trwałego;
  8. Obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców;
  9. Współpraca przy tworzeniu planów i sprawozdań.

Wymagania:

  1. Wyższe wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy;
  2. Znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości;
  3. Biegła obsługa oprogramowania Comarch ERP Optima (moduły księgowy i kadrowo-płacowy);
  4. Znajomość i praktyczna umiejętność pracy w środowisku MS Office/Excel/Word;
  5. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zadań;
  6. Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  7. Umiejętność pracy w zespole;
  8. Umiejętność logicznego myślenia oraz analitycznego podejścia do problemów;
  9. Komunikatywność.

Dodatkowym atutem będzie:

  1. Roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
  2. Doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych, w tym w państwowej instytucji kultury;
  3. Umiejętność sporządzania list płac i wpłat do PPK w programie Comarch ERP Optima;
  4. Obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie sporządzania miesięcznych deklaracji;
  5. Znajomość specyfiki obsługi egzekucji z wynagrodzeń, w tym sporządzania odpowiedzi dla organów egzekucyjnych.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się instytucji kultury;
  2. Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego w kwocie 3000-3250 zł wynagrodzenia zasadniczego brutto plus dodatek stażowy;
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na pół etatu;
  4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  5. System nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

Zatrudnimy specjalistkę lub specjalistę ds. dokumentacji cyfrowej

Dołącz do nas na stanowisko specjalistki lub specjalisty ds. dokumentacji cyfrowej. Współtwórz nowoczesny portal, rozwijaj swoje umiejętności techniczne i pracuj w stabilnym, wspierającym zespole.

Jeśli spełniasz warunki i chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole, wyślij do nas swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 31.07.2025 roku.

Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”

Informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom.

Zakres obowiązków:

  1. Współpraca z zespołem programistów, grafików i testerów w procesie tworzenia portalu dokumentacyjno-popularyzatorskiego dotyczącego różnorodności językowej;
  2. Współprojektowanie i testowanie nowych funkcjonalności portalu;
  3. Optymalizacja wydajności i skalowalności portalu;
  4. Współpraca z autorami treści;
  5. Umieszczanie treści tekstowych, wizualnych i dźwiękowych na portalu;
  6. Monitorowanie i analiza statystyk;
  7. Aktualizacja i rozbudowa istniejącej infrastruktury;
  8. Zapewnienie bezpieczeństwa danych użytkowników;
  9. Analiza problemów technicznych i nadzór nad ich rozwiązaniem;
  10. Przygotowywanie dokumentów prawnych, w tym umów z osobami fizycznymi w porozumieniu z prawnikiem;
  11. Przeprowadzanie postępowań poza procedurą zamówień publicznych związanych z zamawianiem usług (m.in. zapytań ofertowych, rozpoznania rynku) zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie;
  2. Dwuletnie doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu portali internetowych;
  3. Umiejętność pracy w systemie WordPress
  4. Znajomość i praktyczna umiejętność pracy w środowisku MS Office/Excel/Word/
  5. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zadań;
  6. Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  7. Komunikatywność;
  8. Umiejętność pracy w zespole;
  9. Umiejętność logicznego myślenia oraz analitycznego podejścia do problemów;
  10. Biegła obsługa CMS;
  11. Znajomość Google Analytics;
  12. Znajomość narzędzi do zarządzania projektami;
  13. Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi wykonawcami.

Dodatkowym atutem będzie:

    1. Doświadczenie redaktorskie
    2. Wykształcenie językoznawcze.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się instytucji kultury;
  2. Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego w kwocie 6 000 – 6 500 zł wynagrodzenia zasadniczego brutto plus dodatek stażowy;
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  5. System nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

Zatrudnimy sekretarkę lub sekretarza

Dziękujemy za zainteresowanie. Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone i rozstrzygnięte w zakresie zatrudnienia.

Masz doświadczenie w organizacji pracy biura i chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności? Wyślij do nas swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 31.07.2025 roku.

Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”

Informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom.

Zakres obowiązków:

Administracyjno-organizacyjna obsługa sekretariatu Instytutu, do których należą następujące obowiązki, tj.:

  1. prowadzenie sekretariatu IRJR;
  2. ewidencja, obsługa i nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej (w formie poczty tradycyjnej, elektronicznej i przesyłek kurierskich), w tym dostarczanie korespondencji do biura podawczego MKiDN;
  3. obsługa elektronicznego kalendarza i prowadzenie terminarza Dyrektora IRJR/Z-cy Dyrektora IRJR;
  4. redagowanie pism zleconych przez Dyrektora IRJR/Z-cę Dyrektora IRJR;
  5. drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie zleconych dokumentów;
  6. wsparcie Dyrektora IRJR/Z-cy Dyrektora IRJR w zakresie wypełniania druków podróży służbowych krajowych oraz zagranicznych;
  7. organizacja wyjazdów służbowych m.in.: zamawianie biletów, rezerwacja hoteli, biletów przejazdowych i innych w zależności od rodzaju wyjazdu, sporządzanie programu wyjazdu, udział w organizacji spotkań, konferencji itp.;
  8. prowadzenie rejestrów IRJR;
  9. przyjmowanie interesantów/gości (z zewnątrz Instytutu);
  10. odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów;
  11. obsługa spotkań służbowych organizowanych w Instytucie (zebrań, narad, konferencji itp.);
  12. serwowanie poczęstunku dla gości IRJR, organizacja cateringu;
  13. zamawianie i czuwanie nad dostawami artykułów biurowych, spożywczych i środków czystości, uzupełnianie na bieżąco braków w zaopatrzeniu;
  14. wsparcie w zakresie konfekcjonowania i dystrybucji materiałów promocyjnych IRJR;
  15. dbanie o podstawowy porządek w siedzibie IRJR;
  16. utrzymywanie bieżącego kontaktu z podmiotem wykonującym usługi administracyjne na rzecz Instytutu.

Wymagania:

    1. Wyższe wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy;
    2. Znajomość i praktyczna umiejętność pracy w środowisku MS Office/Excel/Word;
    3. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zadań;
    4. Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
    5. Komunikatywność;
    6. Umiejętność pracy w zespole;
    7. Umiejętność logicznego myślenia oraz analitycznego podejścia do problemów.

Dodatkowym atutem będzie:

    1. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
    2. Znajomość systemu EZD;
    3. Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się instytucji kultury;
  2. Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego w kwocie 5 000 – 5 500 zł wynagrodzenia zasadniczego brutto plus dodatek stażowy;
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  5. System nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

Zatrudnimy specjalistę/-kę ds. księgowych (1/2 etatu)

Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone bez rozstrzygnięcia w zakresie zatrudnienia.

Poszukujemy specjalistki lub specjalisty ds. księgowych na 1/2 etatu. Jeśli spełniasz warunki i chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole, wyślij do nas mailem swoje zgłoszenie, tj.: CV wraz ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 22 czerwca 2025 roku.

Poniżej przedstawiamy wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”

Uprzejmie informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami lub kandydatkami, którzy/-re w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom.

Obowiązki służbowe w zakresie księgowym:

  1. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych;
  2. Ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym tj.: faktur, rachunków, delegacji, wyciągów bankowych;
  3. Obsługa księgowa i sprawozdawczość dot. otrzymywanych przez instytut dotacji;
  4. Uzgadnianie kont księgowych i weryfikacja sald;
  5. Przygotowanie i wprowadzanie płatności oraz monitorowanie przepływu płatności;
  6. Bieżąca kontrola stanu rozrachunków;
  7. Prowadzenie ewidencji i amortyzacji majątku trwałego;
  8. Obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców;
  9. Współpraca przy tworzeniu planów i sprawozdań.

Wymagania:

  1. Wyższe wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy;
  2. Znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości;
  3. Biegła obsługa oprogramowania Comarch ERP Optima (moduły księgowy i kadrowo-płacowy);
  4. Znajomość i praktyczna umiejętność pracy w środowisku MS Office/Excel/Word;
  5. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zadań;
  6. Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  7. Umiejętność pracy w zespole;
  8. Umiejętność logicznego myślenia oraz analitycznego podejścia do problemów;
  9. Komunikatywność.

Dodatkowym atutem będzie:

  1. Roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
  2. Doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych, w tym w państwowej instytucji kultury;
  3. Umiejętność sporządzania list płac i wpłat do PPK w programie Comarch ERP Optima;
  4. Obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie sporządzania miesięcznych deklaracji;
  5. Znajomość specyfiki obsługi egzekucji z wynagrodzeń, w tym sporządzania odpowiedzi dla organów egzekucyjnych.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się instytucji kultury;
  2. Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego w kwocie 3000-3250 zł wynagrodzenia zasadniczego brutto plus dodatek stażowy;
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na pół etatu (1/2 etatu);
  4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  5. System nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

 

Zatrudnimy specjalistę lub specjalistkę ds. komunikacji i promocji

Dziękujemy za zainteresowanie. Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone i rozstrzygnięte w zakresie zatrudnienia.

Poszukujemy specjalistki lub specjalisty ds. komunikacji i promocji. Jeśli spełniasz warunki i chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole, wyślij do nas mailem swoje zgłoszenie, tj.: CV wraz ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 8 czerwca 2025 roku.

Wzór zgody na przetwarzanie danych, który możesz wykorzystać w swoim CV:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom. Ofertę, warunki zatrudnienia i szczegóły rekrutacji znajdziesz poniżej.

Zakres obowiązków

  1. Współpraca przy organizacji zadań promocyjno-komunikacyjnych Instytutu, w tym:
    1. współpraca przy organizowaniu kampanii promocyjnych;
    2. udział w eventach, wydarzeniach kulturalnych, konferencjach, wernisażach, spotkaniach promocyjnych, targach itp.
    3. koordynacja obsługi umów, przygotowywanie dokumentów związanych z działaniami promocyjnymi i piecza nad ich obiegiem wewnątrz i na zewnątrz Instytutu;
    4. współpraca merytoryczna z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie profilów mediów społecznościowych Instytutu;
    5. kontakt z kontrahentami i partnerami zewnętrznymi Instytutu w zakresie działań promocyjnych;
    6. koordynowanie zakupu materiałów promocyjnych.
  2. Przygotowywanie i redakcja treści informacyjnych dotyczących działalności Instytutu.
  3. Obsługa strony internetowej Instytutu (umieszczanie wpisów) we współpracy z kierownikiem ds. komunikacji i promocji.
  4. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej.
  5. Redakcja newslettera Instytutu we współpracy z kierownikiem ds. komunikacji i promocji.

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe humanistyczne;
  2. doświadczenie w pracy przy projektach promocyjnych;
  3. skrupulatność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy;
  4. łatwość w nawiązywaniu kontaktu;
  5. bardzo dobra znajomość polszczyzny i umiejętność pisania tekstów, w tym tekstów promocyjnych;
  6. zainteresowanie problematyką językową;
  7. znajomość narzędzi cyfrowych do edycji tekstu (MS Office) oraz tworzenia grafik (np. Canva, pakiet Adobe itp.);
  8. umiejętność pracy zadaniowej, samodzielnej oraz w zespołach projektowych.

Dodatkowym atutem będzie:

  1. znajomość języka angielskiego i innych języków obcych;
  2. doświadczenie w obsłudze obiegu dokumentów (umów itp.);
  3. doświadczenie w obsłudze CMS-ów stron internetowych;
  4. podstawowa znajomość prawa autorskiego.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się instytucji kultury;
  2. Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego w kwocie 6000-6500 zł wynagrodzenia zasadniczego brutto plus dodatek stażowy;
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  5. System nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

Zatrudnimy specjalistę lub specjalistkę ds. księgowych

Dziękujemy za zainteresowanie. Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone bez rozstrzygnięcia w zakresie zatrudnienia.

Poszukujemy specjalistki lub specjalisty ds. księgowych (1/2 etatu). Przeczytaj warunki oferty i wyślij do nas swoje zgłoszenie do 9 maja 2025 roku.

Poszukujemy specjalisty lub specjalistki ds. księgowych (1/2 etatu). Jeśli spełniasz warunki i chcesz pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole, wyślij do nas mailem swoje zgłoszenie, tj.: CV wraz ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 9 maja 2025 roku.

Wzór zgody na przetwarzanie danych, który możesz wykorzystać w swoim CV:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom. Ofertę, warunki zatrudnienia i szczegóły rekrutacji znajdziesz poniżej.

Obowiązki służbowe w zakresie księgowym:

  1. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych;
  2. Ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym tj.: faktur, rachunków, delegacji, wyciągów bankowych;
  3. Obsługa księgowa i sprawozdawczość dot. otrzymywanych przez instytut dotacji;
  4. Uzgadnianie kont księgowych i weryfikacja sald;
  5. Przygotowanie i wprowadzanie płatności oraz monitorowanie przepływu płatności;
  6. Bieżąca kontrola stanu rozrachunków;
  7. Prowadzenie ewidencji i amortyzacji majątku trwałego;
  8. Obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców;
  9. Współpraca przy tworzeniu planów i sprawozdań.

Wymagania:

  1. Wyższe wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy;
  2. Znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości;
  3. Biegła obsługa oprogramowania Comarch ERP Optima (moduły księgowy i kadrowo-płacowy);
  4. Znajomość i praktyczna umiejętność pracy w środowisku MS Office/Excel/Word;
  5. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zadań;
  6. Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  7. Umiejętność pracy w zespole;
  8. Umiejętność logicznego myślenia oraz analitycznego podejścia do problemów;
  9. Komunikatywność.

Dodatkowym atutem będzie:

  1. Roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
  2. Doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych, w tym w państwowej instytucji kultury;
  3. Umiejętność sporządzania list płac i wpłat do PPK w programie Comarch ERP Optima;
  4. Obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie sporządzania miesięcznych deklaracji;
  5. Znajomość specyfiki obsługi egzekucji z wynagrodzeń, w tym sporządzania odpowiedzi dla organów egzekucyjnych.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się instytucji kultury;
  2. Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego;
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pół etatu;
  4. Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  5. System nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

Zatrudnimy głównego/-ą specjalistę/-kę ds. naukowych

Dziękujemy za zainteresowanie. Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone i rozstrzygnięte w zakresie zatrudnienia.

Jeśli spełniasz warunki wyślij do nas swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 28 marca 2025 roku do godz. 17.00.

Poniżej przedstawiamy wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”

Uprzejmie informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami lub kandydatkami, którzy/-re w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom.

Zakres obowiązków:

  1. inicjowanie (planowanie) i koordynacja, realizacja działań naukowych i badawczych IRJR, w tym zlecanie badań;
  2. Inicjowanie (planowanie) i organizacja konferencji, sympozjów, spotkań związanych z różnorodnością językową i kulturową RP;
  3. współpraca z placówkami badawczymi i naukowymi oraz instytucjami kultury;
  4. współpraca z podmiotami publicznymi zajmującymi się wspieraniem działalności naukowej, badawczej, kulturotwórczej w zakresie obszaru kompetencji IRJR m.in. ministerstwami Nauki, MSWiA, MKiDN, Komisją Mniejszości Narodowych;
  5. współpraca w zespołach zadaniowych, tworzonych i działających w strukturze IRJR w obrębie zakresu zadań;
  6. przygotowywanie opracowań, sprawozdań, wystąpień, opinii, wytycznych na temat działań IRJR.

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe, magisterskie o profilu humanistycznym lub społecznym;
  2. wiedza z zakresu języków mniejszościowych i odmian polszczyzny;
  3. wiedza z zakresu funkcjonowania sektora kultury;
  4. doświadczenie naukowe/badawcze z zakresu językoznawstwa, antropologii kulturowej i etnologii bądź socjolingwistyki;
  5. doświadczenia we współpracy z podmiotami administracyjnymi, w tym z administracją centralną;
  6. umiejętność redagowania tekstów naukowych i popularnonaukowych;
  7. doświadczenie w organizacji wydarzeń o charakterze naukowym/popularnonaukowym;
  8. umiejętność pracy zadaniowej, samodzielnej oraz w zespołach projektowych.

Mile widziane:

  1. publikacje o tematyce związanej z językoznawstwem, problematyką tożsamości narodowej, etnicznej, mniejszościami narodowymi i etnicznymi, różnorodności językowej i kulturowej Polski;
  2. udział w znaczących konferencjach naukowych poświęconych tematyce różnorodności językowej, praw językowych, mniejszości narodowych i etnicznych;
  3. umiejętność pracy w aplikacji MS Teams.

Oferujemy:

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  2. możliwość pracy hybrydowej;
  3. wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom i stażowi pracy, tj. w przedziale od 7 500,00 do 8 400,00 zł brutto;
  4. ciekawą, inspirującą pracę na pograniczu języka i kultury;
  5. możliwość współpracy w zgranym zespole, w dobrej atmosferze, przy niebanalnych projektach naukowych, popularyzatorskich i kulturalnych;
  6. szansa rozwoju zawodowego w rozwijającej się instytucji kultury;
  7. możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu różnorodności kulturowej i językowej;
  8. możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  9. system nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR.

Zatrudnimy koordynatora(kę) / Redaktora(kę) prowadzącego(ą) ds. wydawnictw

Dziękujemy za zainteresowanie. Informujemy, że postępowanie rekrutacyjne zostało zakończone i rozstrzygnięte w zakresie zatrudnienia.

Jeśli spełniasz warunki wyślij do nas swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, na adres: rekrutacja@instytut.robocza.you2.pl do dnia 21 marca 2025 roku do godz. 17.00.

Poniżej przedstawiamy wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”

Uprzejmie informujemy, że po dokonaniu analizy przesłanych aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami lub kandydatkami, którzy/-re w największym stopniu odpowiadają postawionym przez nas oczekiwaniom.

Zakres obowiązków:

  1. koordynacja procesu wydawania książek zgodnie z planem wydawniczym wypracowanym wspólnie z Instytutem;
  2. czuwanie nad kolejnymi etapami od momentu zamówienia lub przyjęcia tekstu zarówno do momentu  odbioru nakładu z drukarni, jak i przekazania do magazynu oraz dystrybucji;
  3. samodzielne wstępna ocena nadesłanych propozycji wydawniczych;
  4. pozyskiwanie tytułów, autorów oraz stosowanych licencji z dziedziny różnorodności językowej;
  5. tworzeni, stałe monitorowanie oraz korygowanie procedur pozyskiwania tytułów i autorów;
  6. współpraca z autorami, grafikami oraz zewnętrznymi redaktorami, korektorami, recenzentami wewnętrznymi i ekspertami;
  7. współpraca z innymi działami Instytutu, w szczególności z działem promocji i działem naukowym;
  8. przygotowywanie stosownych wniosków i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych Instytutu i ustawą Prawo zamówień publicznych;
  9. przygotowywanie i porządkowanie dokumentacji towarzyszącej procesowi wydawniczemu, w tym dokumentacji magazynowej;
  10. udział w wydarzeniach promocyjnych i sprzedażowych (np. w targach książek, spotkaniach autorskich);

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe humanistyczne, preferowany kierunek filologiczny;
  2. zainteresowanie problematyką językową, językami mniejszościowymi, odmianami języka polskiego;
  3. doświadczenie w pracy nad tekstami popularnonaukowymi oraz dydaktycznymi z dziedziny różnorodności językowej oraz nauk pokrewnych, takich jak: etnologia, antropologia kulturowa, językoznawstwo;
  4. podstawowa wiedza z zakresu prawa autorskiego;
  5. znajomość procesu wydawniczego;
  6. umiejętność pisania krótkich tekstów promocyjnych.

Mile widziane:

  1. doświadczenie w pracy redaktora prowadzącego w wydawnictwie;
  2. specjalizacja edytorska i/lub ukończone kursy z redakcji merytorycznej i/albo prowadzenia procesu wydawniczego;
  3. zainteresowanie problematyką językową, językami mniejszościowymi, odmianami języka polskiego.

Oferujemy:

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  2. możliwość pracy hybrydowej;
  3. wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom, tj. w przedziale 9 500 – 10 800 zł brutto;
  4. ciekawą, inspirującą pracę na pograniczu języka i kultury;
  5. możliwość współpracy w zgranym zespole, w dobrej atmosferze, przy niebanalnych projektach wydawniczych, popularyzatorskich i kulturalnych;
  6. szansa rozwoju zawodowego w rozwijającej się instytucji kultury;
  7. możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu różnorodności kulturowej i językowej;
  8. możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych finansowanych przez IRJR;
  9. system nagród finansowych oparty na przepisach prawa pracy oraz regulaminie wynagradzania pracowników IRJR
IRJR web assets logo color
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.